آخرین اخبار
کد مطلب: 124733
سلام لردگان گزارش مي دهد /
زيرگذر روستاي بردبر لردگان در بلاتکليفي+ پاسخ مسئول راه و شهرسازي
تاریخ انتشار : 1395/12/17 10:04:14
نمایش : 2656
تاخير چندين ساله در افتتاح زير گذر بردبرباعث نارضايتي مردم روستا شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ بيش از ۲۰۰۰ ماشين سنگين و نيمه سنگين روزانه در محور روستاهاي بردبر، دهنو بردبر و هرمو در حال تردد است و نارضايتي شديد  5000 نفر جمعيت اين روستاها را از وضعيت نامناسب وحادثه خيز زير گذر و بدقولي مسولان راه وشهرسازي بدنبال داشته است.

يکي از کارکنان روستاي بردبر در اين باره مي گويد: براي حفظ امنيت تردد جاده اي در محور پرتردد خوزستان - لردگان مديران شهرستان بي تفاوت عمل نکنند.

شهروند ديگر از اهالي اين روستا گفت: اگرزمين اين پروژه مشکل داشت چرا اول مشکل را با مالکين حل نکردند و ديگر اينکه اگر پول نبود چرا شروع به کار کردند .
پاسخ رييس اداره راه و شهرسازي لردگان

عبدارضا اميري، رييس اداره راه و شهرسازي شهرستان لردگان در پاسخ به سوال خبرنگار سلام لردگان در خصوص علت تأخير و چه زماني اين پروژه افتتاح مي شود گفت: پروژه زيرگذر روستاي بردبر حدود سه سال در حال ساخت است  ولي متأسفانه به تأخير افتاد، يک بخش برمي گردد به مشکلات اجتماعي، زمين اطراف اين پروژه که براي رمپ هاي ورودي و خروجي زير گذر بايد استفاده شود به افراد شخصي تعلق دارد و مالکين اين زمين ها اجازه کار را نمي دهند و بخش ديگر آن که مهمترين بخش و علت تاخير اين پروژه است وضعيت مالي است که اصل اعتبار اين پروژه تخصيص داده شده ولي هنور جهت ادامه کار وارير نشده و حدود هشتصد الي يک ميليارد تومان پيمانکار اين پروژه طلبکار است .
اميري افزود: تاکنون 60 درصد اين پروژه انجام شد و اگر اعتبارات اين پروژه واريز شود حداقل  تا شهريورماه  96 افتتاح مي شود .
 



 
انتهاي خبر/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس